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booking and refund policies
予約および返金ポリシー

キャンセルポリシー:

 

お客様は、電子メールまたは電話でサービスのキャンセルをリクエストすることができます。

 

キャンセルリクエストは、予定されたサービスの日時の少なくとも48時間前に行われなければ、全額返金の対象となります。

 

予定されたサービスの日時の48時間前以内に受信されたキャンセルリクエストは、全額料金が請求されます。

 

当社は、スタッフが病気や自然災害、予期せぬ事態などの特殊な状況に直面した場合にサービスをキャンセルする権利を留保します。このような場合、お客様には全額返金が行われます。

 

払い戻し:

 

キャンセルに対する払い戻しは、合意された支払い方法を使用して行われます。

 

キャンセルリクエストの承認日から7営業日以内に払い戻しが処理されます。

 

払い戻しは、支払い方法や金融機関によって顧客の口座に反映されるまで、追加の時間がかかる場合があります。

 

サービスの中断や不満がある場合、お客様には払い戻しや代替案の検討をお勧めします。

 

例外:

 

特定のサービスや製品には、独自のキャンセルおよび払い戻しポリシーが適用される場合があります。これらは購入時にお客様に通知されます。

 

一部のサービスには、払い戻し不可のデポジットや手数料が適用される場合があります。これらは、サービス契約書または予約確認書に明記されています。

 

予約変更:

 

お客様は、予約の変更をリクエストすることができますが、空き状況や適用される料金によって制限されます。

 

予約の変更は、予定されたサービスの日時の少なくとも48時間前にリクエストする必要があります。

 

お問い合わせ:

 

キャンセルおよび払い戻しポリシーに関するご質問やご不明点がございましたら、info@remarkable.jp までメールまたは +81 03  6320 7330 までお電話ください。

 

  1. Cancellation:

    • Customers can request cancellation of services by email or phone.

    • Cancellation requests must be made at least 48 hours prior to the scheduled service date and time to be eligible for a full refund.

    • Cancellation requests received within 48 hours prior to the scheduled service date will be charged the entire price in full.

    • We reserve the right to cancel services in exceptional circumstances our staff may experience, such as illness, natural disasters or unforeseen events. In such cases, customers will receive a full refund.
       

  2. Refunds:

    • Refunds for cancellations will be issued using an agreed method of payment.

    • Refunds will be processed within 7 business days from the date of the cancellation request approval.

    • Refunds may take additional time to reflect in the customer's account depending on the payment method and financial institution.

    • In the event of service disruption or dissatisfaction, customers are encouraged to discuss potential refunds or alternatives.
       

  3. Exceptions:

    • Certain services or products may have specific cancellation and refund policies, which will be communicated to customers at the time of purchase.

    • Non-refundable deposits or fees may apply to certain services, and these will be clearly stated in the service agreement or booking confirmation.
       

  4. Changes:

    • Customers can request changes to their bookings, subject to availability and any applicable fees.

    • Changes to bookings must be requested at least 48 hours prior to the scheduled service date.
       

  5. Booking Time Frames:

  • The earliest a service can be booked is 45 days before the start time.

  • The latest a service can be booked is 7 days before the start time.

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