booking and refund policies
予約および返金ポリシー
キャンセルポリシー:
お客様は、電子メールまたは電話でサービスのキャンセルをリクエストすることができます。
キャンセルリクエストは、予定されたサービスの日時の少なくとも48時間前に行われなければ、全額返金の対象となります。
予定されたサービスの日時の48時間前以内に受信されたキャンセルリクエストは、全額料金が請求されます。
当社は、スタッフが病気や自然災害、予期せぬ事態などの特殊な状況に直面した場合にサービスをキャンセルする権利を留保します。このような場合、お客様には全額返金が行われます。
払い戻し:
キャンセルに対する払い戻しは、合意された支払い方法を使用して行われます。
キャンセルリクエストの承認日から7営業日以内に払い戻しが処理されます。
払い戻しは、支払い方法や金融機関によって顧客の口座に反映されるまで、追加の時間がかかる場合があります。
サービスの中断や不満がある場合、お客様には払い戻しや代替案の検討をお勧めします。
例外:
特定のサービスや製品には、独自のキャンセルおよび払い戻しポリシーが適用される場合があります。これらは購入時にお客様に通知されます。
一部のサービスには、払い戻し不可のデポジットや手数料が適用される場合があります。これらは、サービス契約書または予約確認書に明記されています。
予約変更:
お客様は、予約の変更をリクエストすることができますが、空き状況や適用される料金によって制限されます。
予約の変更は、予定されたサービスの日時の少なくとも48時間前にリクエストする必要があります。
お問い合わせ:
キャンセルおよび払い戻しポリシーに関するご質問やご不明点がございましたら、info@remarkable.jp までメールまたは +81 03 6320 7330 までお電話ください。
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Cancellation:
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Customers can request cancellation of services by email or phone.
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Cancellation requests must be made at least 48 hours prior to the scheduled service date and time to be eligible for a full refund.
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Cancellation requests received within 48 hours prior to the scheduled service date will be charged the entire price in full.
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We reserve the right to cancel services in exceptional circumstances our staff may experience, such as illness, natural disasters or unforeseen events. In such cases, customers will receive a full refund.
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Refunds:
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Refunds for cancellations will be issued using an agreed method of payment.
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Refunds will be processed within 7 business days from the date of the cancellation request approval.
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Refunds may take additional time to reflect in the customer's account depending on the payment method and financial institution.
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In the event of service disruption or dissatisfaction, customers are encouraged to discuss potential refunds or alternatives.
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Exceptions:
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Certain services or products may have specific cancellation and refund policies, which will be communicated to customers at the time of purchase.
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Non-refundable deposits or fees may apply to certain services, and these will be clearly stated in the service agreement or booking confirmation.
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Changes:
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Customers can request changes to their bookings, subject to availability and any applicable fees.
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Changes to bookings must be requested at least 48 hours prior to the scheduled service date.
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Booking Time Frames:
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The earliest a service can be booked is 45 days before the start time.
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The latest a service can be booked is 7 days before the start time.